TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL VE DEĞİŞİM KOŞULLARI



GENEL HÜKÜMLER


Bu web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğinizde, tarafınıza sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.


Alıcılar; 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) ve yürürlükteki diğer yasal düzenlemelere tabidir.


Ürünlerin sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcıya aittir.


Sipariş edilen ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak teslim edilmek zorundadır.


Ürün elinize ulaştıktan sonra sadece değişim hakkı sunulmaktadır. İade kabul edilmemektedir.



SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZSE


Alıcı, satın aldığı ürünün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.


YETKİSİZ KART KULLANIMI DURUMU


Teslim sonrası, ödeme yapılan kredi kartının yetkisiz kullanıldığı tespit edilirse ve ürün bedeli Satıcı’ya ödenmezse; alıcı, ürünü 3 gün içerisinde ve nakliye gideri Satıcı’ya ait olacak şekilde iade etmekle yükümlüdür.


MÜCBİR SEBEPLERLE TESLİMAT GECİKİRSE


Satıcının kontrolü dışında gelişen olağanüstü durumlarda (doğal afet, pandemi, vs.) ürün teslimi gecikebilir. Bu durumda alıcıya bilgilendirme yapılır ve alıcı şu haklara sahiptir:


Teslimatın ertelenmesini talep etmek,


Benzer bir ürünle değişim istemek,


Siparişi iptal etmek.


İptal durumunda, ödeme kredi kartı ile yapılmışsa, iade bankaya yapılır; bankanın işlem süresi 2-3 haftayı bulabilir.


ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL YÜKÜMLÜLÜĞÜ


Teslim sırasında ürün mutlaka kontrol edilmelidir. Hasarlı, ambalajı açılmış, ezilmiş ürünler teslim alınmamalıdır. Teslim alındıktan sonra ürünün sağlam olduğu kabul edilir.


Değişim hakkı kullanılacaksa, ürün kullanılmamış, etiketi çıkarılmamış ve orijinal ambalajında olmalıdır. Değişim için fatura ibrazı zorunludur.


İPTAL VE DEĞİŞİM KOŞULLARI


Sipariş onaylandıktan sonra, kargo süreci başlamadan önce yapılan iptal talepleri kabul edilir. Ürün kargoya verildiyse iptal mümkün değildir.


Teslim edilen ürünlerde değişim talebi, ürün tesliminden itibaren 7 gün içinde yapılmalıdır.


Değişim taleplerinde:


Ürün kullanılmamış olmalı,


Tüm aksesuarları, ambalajı ve etiketi ile birlikte gönderilmeli,


Orijinal faturası eklenmelidir.


Değişim kargo ücreti müşteriye aittir.


Kampanya kapsamında yapılan alışverişlerde değişim sonrası kampanya limitinin altına düşülmesi durumunda, kampanya avantajı iptal edilir.


DEĞİŞİM YAPILAMAYACAK ÜRÜNLER


Aşağıdaki ürün gruplarında hijyen ve yasal düzenlemeler gereği değişim yapılmamaktadır:


İç giyim ürünleri


Mayo ve bikini altları


Kişisel bakım ve kozmetik ürünleri


Kullanılmış, etiketi çıkarılmış veya ambalajı zarar görmüş ürünler


Özel üretim veya kişiye özel olarak hazırlanmış siparişler


CAYMA HAKKI VE KANUNİ İSTİSNALAR


Berika markası olarak ürün iadesi sunmamaktayız. Ancak, 6502 sayılı yasa kapsamında aşağıdaki istisnai durumlarda tüketici cayma hakkını kullanabilir:


Ürünün kusurlu veya ayıplı olması,


Siparişten farklı ürün gönderilmesi,


Ürünün eksik veya hatalı gelmesi.


Bu durumlarda, ürünün tesliminden itibaren en geç 3 iş günü içerisinde tarafımıza yazılı olarak bildirilmesi zorunludur.


İLETİŞİM BİLGİLERİ


Şirket Ünvanı: HND GİYİM VE TEKSTİL ÜRÜNLERİ PAZ. SAN. TİC. LTD. ŞTİ.

Adres: Hürriyet Mah. Adnan Kahveci Cad. No:29 Yakacık/KARTAL

E-Posta: [email protected]

Telefon: +90 (541) 545 18 95